Xavier R. Wordt Opnieuw Directie CCD; Kan Hij De Problemen Oplossen?

Gepubliceerd op 8 september 2023 om 21:33

Geschreven door: Frits Vehiglé, Foto's door: Gert de Boom & Jan Willem

VIJFHUIZEN - Na het vertrek van de vorige leiding van de CCD - Barend Molens & Henk Vlissing - heeft Xavier Rodenburgs weer de 'actieve directie functie' op zich genomen. Ik ging met hem in gesprek en vertel jou de veranderingen!

 

Nieuwe aanpak

Tijdens een interne meeting afgelopen week hebben de medewerkers van de CCD een aantal nieuwe ideeën besproken, zoals samenwerkingen met bijvoorbeeld 'Benny's OMW' en de thema avonden waarvan we een tijdje terug de primeur mochten aanschouwen. Met als eerste thema 'Japanse auto's', waar zelfs een carmeet en een race aansluitend was. Voorlopig zullen de thema avonden voornamelijk landen betreffen, zoals bijvoorbeeld Duitse of Italiaanse avonden. 

Volgende thema avond!

Voorlopig zullen de thema avonden voornamelijk landen betreffen, zoals bijvoorbeeld Duitse of Italiaanse avonden. Xavier kon wel prijs geven dat er een thema avond aankomt buiten deze categorie, in de vorm van een 'classic' avond. Dit zou over twee nieuwe classics gaan, die 'over een week of twee a drie zal plaatsvinden'.

 

Problemen met importeren

Xavier zal de aanpak van nieuwe leveringen 'wat anders doen', meld hij ons. 'Onze laatste levering was helaas een groot fiasco'. Hierbij doelt hij op de levering van 4 september. 'Wij hebben drie auto's en een motor in de verkoop gezet en helaas hebben we de auto's één voor één terug moeten sturen naar de fabrikant vanwege productie fouten'. 

 

 

Hij verzekerde ons dat de fouten waarvoor de auto's afgekeurd zijn grondig getest waren. Op een bijzondere manier zijn ze er toch doorheen gekomen. Waar de fout lag weten ze nog niet exact. De testfase waar de auto's door moeten komen om in de verkoop te raken wordt in ieder geval verlengd, zoals ook al eerder is gedaan toen er een lading Volvo's terug gestuurd moest worden.

 

Verschillende importeurs

Het verschil van kwaliteit zit vooral in de importeurs, omdat voertuigen die bij de 'Chinese importeur' vandaan komen sneller & goedkoper zijn maar dus niet altijd kwaliteit hebben. Als de problemen zich aanhouden zal er misschien gekeken moeten worden om alleen nog maar bij de duurdere importeur te bestellen. Dit heeft wel een groot nadeel: 'Er zullen dan waarschijnlijk maar een tiental voertuigen elke twee a drie maanden geïmporteerd worden.' 

 

Het is voor de vaste klant maar te hopen dat de problemen snel verholpen worden.

 

De foto's in dit artikel zijn gemaakt door Bald & Bold Beeldmateriaal

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.